Értékesítés és támogatás

Értékesítési hálózatunk a világ különböző pontjain működő leányvállalatokból, ügynökökből és szerződéses partnerekből áll. Saját képviselettel rendelkezünk Belgiumban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában, Ausztriában, Magyarországon, az Egyesült Államokban, Kínában, Hongkongban és az Egyesült Királyságban.

Állandó helyi partnereink magas szintű műszaki ismeretekkel rendelkeznek az értékesítés és támogatás terén. A szerződéses partnereink többsége rendszerintegrátor azokban az országokban, ahol magunk nem tartunk fenn képviseletet.

Ügyfélszolgálat

Ügyfeleink előtt az ügyfélszolgálat három különböző útja áll nyitva

Értékesítési képviselők – közel az ügyfélhez

Helyszíni szolgáltató tevékenységünket regionális bontásban végezzük. Ez a szint felel azért, hogy ügyfeleink mindig elégedettek legyenek és értékesítésünk az adott régióban folyamatosan növekedjék. 
Helyszínen dolgozó képviselőink tanácsadással támogatják ügyfeleinket abban, hogy a Saia Controls termékek közül mikor melyiket válasszák. A termékek egyéni igényeknek megfelelő adaptálásában és a Smart.Controls termékek kisebb módosításában a helyi ügynökség OEM-szakértője nyújt segítséget. 
A teljesen ügyfél-specifikus termékekkel a gyári Key Account menedzserek foglalkoznak.

Gyári Key Account menedzserek – helyszíni szakemberek

Gyári Key Account menedzsereink olyan szakemberek, akik az ügyfélszolgálat területén szorosan együttműködnek a központi gyár fejlesztési és termelési részlegével. A gyári Key Account ügyfélszolgálat támogatja azon ügyfeleinket, akik az igényeiknek pontosan megfelelő, testreszabott termékeket kívánnak vásárolni, és akik mindemellett azt szeretnék, hogy ezeket a termékeket mi fejlesszük és mi is gyártsuk. Key Account ügyfélszolgálatunk kínálja fel ügyfeleinknek a fejlesztéshez, az igények testreszabott teljesítéséhez és a támogatáshoz szükséges, sokszor nagyon speciális know-how-t. 
A gyári Key Account ügyfélszolgálat szorosan együttműködik a «Customized Design» (testreszabott tervezés) elnevezésű kutató-fejlesztő részleggel. ERP rendszerünk segítségével azután átveszi az egyedi ügyfelekkel és az igényeiknek megfelelően kifejlesztett termékekkel kapcsolatos rendelés-feldolgozás teendőit és a logisztikai munkát. 
A gyári Key Account ügyfélszolgálat teljes felelősséggel tartozik az általa kezelt ügyfélszámlák tekintetében. 
A gyári Key Account ügyfélszolgálat munkáját OEM értékesítési szakemberek és a nemzeti társaságok Key Account felelősei is támogatják.

Műszaki ügyfélszolgálat – a zökkenőmentes automatizálásért

A műszaki ügyfélszolgálat (TCS) legfontosabb feladata az, hogy garantáljuk ügyfeleinknek a Saia® alaptermékek megbízható és nyereséges alkalmazhatóságát. A TCS oktatást végez, válaszol a telefonon és levélben érdeklődők kérdéseire, és akár a helyszínen közvetlenül is segíti ügyfeleinket a problémás esetek megoldásában. 
Az innovatív alkalmazások esetében a TCS a helyszíni szervizszemélyzet munkáját műszaki tanácsadással és műszaki előkészítő tevékenységgel támogatja. 
Ügyfeleinket folyamatosan és aktívan tájékoztatjuk minden változásról és újításról. A TCS tájékoztató platformot tart fenn a

címen a felhasználók támogatására, és folyamatosan frissíti annak FAQ (gyakran feltett kérdések) részét. 

A testreszabott termékek esetében a TCS koordinálja az érintett fejlesztő gárda és a műszaki termelésirányítás által biztosított támogatást.

 

Beszéljük ügyfeleink nyelvét…

A központi gyárépületben található TCS iroda a regionális támogató szervezetek számára az aktuális ismeretek legfőbb forrását és tárházát jelenti. Itt olyan emberek dolgoznak, akik értik és beszélik ügyfeleink nyelvét, azaz tudnak németül, angolul, franciául és általában még egy idegen nyelven.

Nem hagyjuk magukra ügyfeleinket, helyszíni szerviz-, illetve regionális TCS részlegeinket.