A murteni központ

Fejlesztés — K+F központ

Development - R & D Center

A PC szoftver-, firmware- és hardverfejlesztés területén 30 mérnök és 20 technikus végez kutató-fejlesztő tevékenységet. Az ő munkájukat segíti és erősíti a budapesti PC szoftverfejlesztő részleg.

A házon belül létrehozott termékcsoportok széles választéka több különböző, egyedileg alkalmazott, eltérő termelési és tesztelési technológiákat képviselő feldolgozásláncot igényel. Gyártóként mindezt jól fel tudjuk mérni a termeléssel, de akár a fejlesztéssel szemben is támasztott volumen-, illetve technológiai követelményektől függően.

 

Termelés

A murteni gyár 2300 m2 üzemterületen több mint 100 dolgozót foglalkoztat. A gyár gépi felszerelését és szervezeti felépítését a maximális rugalmasság, a gyorsaság és a minőség szempontjainak megfelelően alakítottuk ki. A hangsúlyt a komplex moduloknak és azok szerelvényeinek/konfigurációinak alapeszközként történő gyártására helyezzük.

Részegység-gyártás

Két azonosan felszerelt és teljesen automatikus Siplace gyártósor alkotja a részegység-gyártás gerincét. Egy-egy széria darabszáma 50 és 5000 között mozog. Minden szokásos vizsgálati eljárást – az egységek optikai felülvizsgálatát is beleértve – magunk végzünk el. Az olyan normál forrasztási eljárások mellett, mint amilyen az újraolvasztó forrasztás, a gyártás során szeletív forrasztást is alkalmazunk.

Szerelés

A termelés több, automatizálási eszközök összeszerelésére szolgáló gyártósoron zajlik. A gyors reagálás és a fokozott rugalmasság érdekében kézi összeszerelő munkaállomásokat is kialakítottunk, ahol a kisebb darabszámú szériák manuálisan vagy félautomatikus módon nagyon rövid idő alatt legyárthatók.

Az elektronikai gyártás munkafolyamatainak bemutatása. Az ábra a házon belül végzett HMI-gyártás folyamatait nem tünteti fel.

 

Oktatás és támogatás

Műszaki ügyfélszolgálat – a zökkenőmentes automatizálásért

A műszaki ügyfélszolgálat (TCS) legfontosabb feladata az, hogy garantáljuk ügyfeleinknek a Saia alaptermékek megbízható és nyereséges alkalmazhatóságát. A TCS oktatást végez, válaszol a telefonon és levélben érdeklődők kérdéseire, és akár a helyszínen közvetlenül is segíti ügyfeleinket a problémás esetek megoldásában. 
Az innovatív alkalmazások esetében a TCS a helyszíni szervizszemélyzet munkáját műszaki tanácsadással és műszaki előkészítő tevékenységgel támogatja. 
Ügyfeleinket folyamatosan és aktívan tájékoztatjuk minden változásról és újításról. A TCS tájékoztató platformot tart fenn a

 

 

címen a felhasználók támogatására, és folyamatosan frissíti annak FAQ (gyakran feltett kérdések) részét. 
A testreszabott termékek esetében a TCS koordinálja az érintett fejlesztő gárda és a műszaki termelésirányítás által biztosított támogatást.

Beszéljük ügyfeleink nyelvét ...

A központi gyárépületben található TCS iroda a regionális támogató szervezetek számára az aktuális ismeretek legfőbb forrását és tárházát jelenti. Itt olyan emberek dolgoznak, akik értik és beszélik ügyfeleink nyelvét, azaz tudnak németül, angolul, franciául és általában még egy idegen nyelven.

Nem hagyjuk magukra ügyfeleinket, helyszíni szerviz-, illetve regionális TCS részlegeinket.